Veel gestelde vragen



Wat is er allemaal inbegrepen?


Je ontvangt per persoon een tentje, bedtafeltje, ontbijtbordjes en bekers, opblaasmatras, 1 elektrische pomp, een hoeslaken, beddengoed, dekbed en een kussen. Ook ontvang je accessoires en aankleding passend bij je gekozen thema. Denk hierbij aan bijvoorbeeld een vloerkleedje, lichtjes, slingers, slaapmaskers en andere leuke accessoires. En na afloop van het feestje doen wij de was!


Is er een minimale afname?


Bij 123-kinderfeest is de minimale afname 2 stuks. De kosten hiervan zijn € 50,- incl. BTW. Op onze pagina tarieven zijn alle kosten terug te vinden. 


Wanneer krijg ik de huurpakketten?


Bij 123- kinderfeest zijn er verschillende opties.

Optie 1 en 2 zijn alle dagen mogelijk. Optie 3 is enkel op vrijdag mogelijk.  

OPTIE 1: Je haalt de huurpakketten bij ons op en de volgende dag breng je ze weer terug op een afgesproken tijdstip. Tijdens het ophalen geven wij een korte uitleg. Tevens vind je in het pakket verdere instructies. 

OPTIE 2: Wij brengen de spullen bij je thuis en wij halen ze de volgende dag ingepakt weer op. Hiervoor rekenen wij een extra bijdrage van 15 euro + 0,35 cent per kilometer (4 reisbewegingen vanaf ons adres in Meerstad berekend via Googlemaps). 

OPTIE 3: Wij brengen de spullen bij je thuis en zetten alles op. Daarnaast bouwen wij de volgende dag alles voor je af en halen alles weer op. Hiervoor rekenen wij een extra bijdrage van 10 euro per tentje + 0,35 cent per kilometer (berekend vanaf ons adres in Meerstad via Google Maps, het gaat hierbij om 4 reisbewegingen).

 

Vanaf 6 tenten of meer, raden wij aan om minimaal voor optie 2 te gaan. Dit in verband met de hoeveelheid van de materialen.


Hoe werkt het?


Het  is eigenlijk heel simpel. We werken met verschillende thema’s. Je kiest je favoriete thema en kunt via het contactformulier of telefonisch contact met ons opnemen.
Via het contactformulier kun je aan ons doorgeven welk thema je hebt gekozen en welke datum je in gedachten hebt voor het kinderfeestje of slaapfeestje. Ook geef je door hoeveel personen er blijven slapen (vergeet de jarige niet mee te tellen). Indien je contact met ons opneemt via het formulier, dan nemen wij binnen 24 uur contact met je op via e-mail.
Na mail of telefonisch contact sturen wij een bevestiging en een factuur voor het feestje.
Mocht je een andere vraag hebben, dan kun je ons ook altijd een berichtje sturen of bellen. Onze contactgegevens zijn te vinden op onze contact pagina.


Welk formaat hebben de tentjes en de luchtbedjes?


De hoge tipi tenten hebben een formaat van ongeveer L 120 x B 120 x H 164 centimeter.
De lage tipi tenten hebben een formaat van ongeveer L 117 x B 108 x H 105 centimeter.
De luchtbedjes zijn L 191 x B 76 x H 25 centimeter. Zelfs een volwassen persoon past op dit formaat luchtbed.
Afhankelijk van de ruimte kun je de tentjes allemaal naast elkaar, tegenover elkaar of in een cirkel opstellen.

Meten is weten!


Wordt er borg gevraagd?


Wij vragen inderdaad een borg. Dit doen wij omdat er natuurlijk per ongeluk iets kan sneuvelen tijdens een gezellig feestje. Meer over de borg kun je lezen in onze algemene voorwaarden. De borg wordt 7 dagen (meestal eerder) na terugbrengen van de materialen teruggestort op de rekening waarmee betaald is.

Voor 2 - 3 tenten bedraagt de borg € 50,- incl. BTW.
Voor 4 - 12 tenten bedraagt de borg € 75,- incl. BTW


Zijn er extra’s beschikbaar?


Naast de extra's die in de huurpakketten zitten zoals:

-Bij de thema's Beauty zorgen wij standaard dat er voor iedere aanwezige feestvierder een gezichtsmaskertje aanwezig is. 
-Bij het thema TikTok worden standaard lichtgevende armbanden/ringen geleverd. 
-Bij het thema Disco worden standaard bijpassende rietjes geleverd.
-In elk huurpakket zitten tevens 2 spelletjes.

Bieden wij extra's aan die bij onze pakketten voor de slaapfeestjes kunnen worden gehuurd & gekocht. Kijk op onze pagina Extra's voor meer informatie


Kan ik een feestje annuleren?


Kan je feestje onverwacht niet doorgaan? Dan kunnen wij deze kosteloos verplaatsen naar een andere datum tot 24 uur voor de afgesproken datum.

Dit zijn de annuleringsvoorwaarden van 123-kinderfeest:

– Tot 14 dagen voorafgaand aan de geplande datum voor het ophalen/brengen van het huurpakket: 100% restitutie van de huur en de borg.

– Tot 7 dagen voorafgaand aan de geplande datum voor het ophalen/brengen van het huurpakket: 50% restitutie van de huur en 100% van de borg.

– Tot 2 dagen voorafgaand aan de geplande datum voor het ophalen/brengen van het huurpakket: 0% restitutie van de huur en 100% van de borg.


Hoe lang duurt het opzetten?


Tipi tenten hoog
Het opzetten van een logeerpartij voor 4 personen duurt ongeveer 45 minuten met 2 personen. Voor 8 personen ben je iets langer bezig, ongeveer anderhalf uur. De meeste tijd gaat zitten in het opblazen van de luchtmatrassen zitten. Uiteindelijk dient het ‘stylen’ in het gekozen thema nog gedaan te worden om je slaapfeestje helemaal af te maken!

Tipi tenten laag

Het opzetten van een logeerpartij voor 4 personen duurt ongeveer een 1 uur en 15 minuten met 2 personen. Voor 8 personen ben je langer bezig. De meeste tijd gaat hierbij in het opzetten van de tenten zitten, tevens dienen hierbij ook de luchtmatrassen nog opgeblazen te worden. Uiteindelijk dient het ‘stylen’ in het gekozen thema nog gedaan te worden om je slaapfeestje helemaal af te maken!